23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.
Dela sida
Sponsrat innehåll

Automatiserade affärsprocesser skapar ökad effektivitet

Med en EDI-integration till Dynamics 365 Finance & Operations (FO) automatiseras och digitaliseras utbytet av affärsdokument mellan handelspartner.

Grossister och producenter samt andra företag, som levererar en fast volym av varor till sina kunder, är beroende av en effektiv och pålitlig mottagning och hantering av företagskritiska dokument som ordrar.

Med elektroniskt datautbyte (EDI) kan företagen få automatiserat dataflödet som utbyts med kunder, men även leverantörer.

EDI-modulen integreras med ERP-systemet och konverterar enkelt de utgående dokumenten, till formatet som företagens handelspartner föredrar och konverterar de inkommande dokumenten som passar in i företagets eget ERP-system.

Fördelarna med EDI-integration är bl.a.:

  • ett snabbt korrekt datautbyte
  • ett stärkt samarbete med kunder och leverantörer
  • tidsbesparing på administration och manuella processer
  • mer tid till kärnverksamheten

Vill du veta mer?
Läs om hur du får effektiva affärsprocesser med en EDI-integration till Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations

Har du Dynamics 365 Business Central som ERP-system?
Då kan du hämta vårt datablad om EDI till Microsoft Dynamics 365 Business Central här

 

 

TrueCommerce Denmark ApS
Banevænget 13, 2.
3460 Birkerød
Rudersdal Kommune
Danmark
VAT nummer: DK33776349

Kontaktperson

AGW

Tipsa en kollega

0.031