23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.
Dela sida
Sponsrat innehåll

Funderar du på EDI till ditt företag?

Har du blivit ombedd att utbyta EDI av en av dina kunder i detaljhandelsbranschen? Använder ni mycket tid på att manuellt mata in data för ordrar och fakturor i ert system?

Ovanstående är de två primära orsakerna till att företag väljer att implementera EDI och automatisera sina processer.

Om du kan nicka igenkännande till något av detta, kontakta oss idag för ett samtal utan förpliktelser.

Vad är EDI?

Elektroniskt datautbyte (EDI) är för företag som vill utbyta elektroniska ordrar, fakturor och andra affärsdokument med sina leverantörer och / eller kunder.

Med EDI slipper man därmed pappersdokument och PDF-filer och man undviker alla tidskrävande manuella arbeten, som datainmatning från papper eller PDF-filer i sitt ERP-system.

EDI används i de flesta branscher och är särskilt relevant för större detaljhandelsföretag som vill få sina leverantörsfakturor elektroniskt, eller för grossister och producenter som vill kunna få elektroniska ordrar.

Även i det offentliga, som kommuner och landsting som har tusentals leverantörer, är EDI ett krav och man följer några fastställda branschgodkända EDI-format som framtagits av EU.

Du kan läsa mer i vitboken ”5 områden där EDI skapar tillväxt i din affärsverksamhet"  og dykke mere ned i TrueCommerces EDI-løsninger her.

TrueCommerce Denmark ApS
Banevænget 13, 2.
3460 Birkerød
Rudersdal Kommune
Danmark
VAT nummer: DK33776349
P nummer: 1016968311

Kontaktperson

Tipsa en kollega

0.048