23948sdkhjf

Metallföretaget omprofilerar sig

För snart fyrtio år sedan startade familjeföretaget Invex sin verksamhet som leverantör av produkter, lösningar och tjänster inom metallindustrin.

Nu är det dags för förändring – av varumärket.

Det går inte att med ord beskriva förändringen berättar de för Metal supply men företaget kommer att släppa en ny logotyp, grafisk profil och webbsida som ska
fungera väl med företagets nya växande affärsmodell.

Kunskap och service är två viktiga begrepp för att säkerställa att kunderna i slutändan får den bästa möjliga produkten menar Invex. De berättar vidare att företaget arbetat nära sina kunder under hela produktens livscykel. Från produktutveckling, produktionsplanering, lagerhållning och produktion.

– Vi tror att vår nya varumärkesposition representerar vart företaget är på väg och var det har varit, säger vd Stefan Lundberg i ett meddelande och tillägger:

– Specifikt representerar Invex utökade samarbeten, där affärsrelationer är mer som partnerskap. Vår omprofilering representerar bättre den potentiella framtid vi siktar på.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Tipsa en kollega

0.094