23948sdkhjf

Nya tider för Saab

Saab har nu en unik chans att själva välja sina leverantörer och göra bilmärket till någonting helt speciellt.
Saab har fått ny försäljningsdirektör, Adrian Hallmark en man med en gedigen bakgrund inom bilindustrin.
Han har ett stort arbete framför sig, att lyfta Saabs försäljning.

Saab har tidigare sagt att de nu vill satsa på det lokala och bland annat anlita leverantörer i närområdet.

Nya möjligheter
Saab går nu in i en ny era och här kommer det att finnas nya möjligheter.

- Det öppnar upp för samarbete med leverantörer med nya teknologier och produkter. Leverantörer som tidigare inte har funnits på GMs leverantörslista kan nu få lov att leverera till Saab, skriver Svenåke Berglie Vd för Fordonskomponentsgruppen i The Vehicle Component.

Han anser att Saab har fått en unik chans nu när det själva kan välja sina leverantörer, trots att många komponenter fortfarande kommer att köpas av GM/Opel.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Tipsa en kollega

0.094