23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Metal Supply
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Atlas Copco delar ut priser

Atlas Copco kommer vid sin årsstämma den 27 april att uppmärksamma vinnarna av Peter Wallenbergs pris för marknadsföring och försäljning samt John Munck-priset.

Peter Wallenberg-priset belönar i år utvecklingen av serviceavtalet Roc Care, som bidrog till att öka försäljningen på eftermarknaden under 2008. Mottagarna är Andreas Nordbrandt, eftermarknadschef vid Atlas Copcos division Surface Drilling Equipment, och Jan Forsell, affärsutvecklare för eftermarknaden vid Atlas Copco CMT Sweden AB. John Munck-priset går till Cesare Manzardo, chefsingenjör för varumärket Ceccato inom divisionen Industrial Air, för sin kreativa design av skruvkompressorer som säljs både under Ceccato och andra av Gruppens varumärken. - Det kundorienterade serviceavtalet Roc Care har blivit ett av våra viktigaste verktyg för att utveckla eftermarknaden och få en närmare relation med våra kunder, säger Gunnar Brock, vd och koncernchef för Atlas Copco-gruppen. Cesares utveckling av kostnadseffektiva produkter som är driftsäkra och enkla att både använda och tillverka har klart bidragit till Gruppens strategi att växa med flera varumärken.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.047|instance-web01