23948sdkhjf

STILL Sverige tillsätter ny eftermarknadschef

Joachim Landgren tillträder tjänsten som eftermarknadschef
Joacim Landgren tillsätter tjänsten som ny eftermarknadschef på STILL Sverige AB. Han kommer närmast från Jungheinrich som affärsutvecklare och har nu i uppdrag att accelerera och realisera STILLs eftermarknadsstrategi i Sverige.

– Mitt uppdrag är att erbjuda premium service på den svenska marknaden. Jag ser en stor potential i bolaget och vår serviceorganisation, säger Joacim Landgren, eftermarknadschef på STILL Sverige AB, i ett pressmeddelande.

Joacim Landgren tar plats i STILL Sverige ABs ledningsgrupp och får ansvaret att vidareutveckla serviceorganisationen genom att fortsatt bredda tjänsteutbudet och kundbasen samt att utöka andelen strategiska kunder.

Joacim Landgren har arbetat med försäljning och service i 15 år och har gedigen erfarenhet inom branschen.

– Jag är mycket glad att Joacim är ombord. Med ett gemensamt starkt STILL Sverige, gör vi nu framsteg i vår utveckling av företaget. Joacim kommer att höja vårt utbud på eftermarknaden till högsta nivå, säger Reke Salievski, VD på STILL Sverige AB.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Tipsa en kollega

0.062