Ny teknisk kundsupport frigör mer tid för dig
Bodycote bygger om på säljavdelningen för att du ska få ännu bättre och snabbare service. Och vi ses på Elmia!
Bodycote bygger om på säljavdelningen. Varför? För att erbjuda dig som kund ännu bättre och snabbare service.
– Vi vill vara en partner som bidrar till kundernas framgång, säger Alexander Larsson som är försäljningschef på Bodycote.
Sedan i maj finns den nya expertfunktionen teknisk kundsupport på Bodycotes säljavdelning. Hit kan du som kund vända dig med ärenden som mindre prisförslag, offerter och tekniskt stöd. Genom att ha medarbetare som helt fokuserar på de frågorna blir vi mer tillgängliga för dig.
– Förändringen gör att våra befintliga kunder får ännu bättre och snabbare service. Det är ett viktigt steg för att skapa långsiktiga och nära samarbeten, förklarar Alexander Larsson och fortsätter:
– Vi vill vara mer än bara en leverantör utan en partner som bidrar till kundernas framgång.
Vill du veta mer eller har andra frågor? Kontakta oss gärna på sales.sverige@bodycote.com
Träffa oss på Elmia
Den 11–13 november kan du träffa Bodycote på Elmia Subcontractor i Jönköping. Du hittar oss i monter C02:38 där vi kommer att ha full fokus på hållbarhet. Sväng förbi så berättar vi gärna mer om hur vi som partner kan hjälpa dig att nå ditt företags hållbarhetsmål. Vi ses!
Elmia Subcontractor är den ledande arenan för kunskap, innovation och framtidens tillverkningsindustri.
Läs mer om mässan på www.elmia.se/en/subcontractor/