23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Metal Supply
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.
Dela sida
Sponsrat innehåll

Ny teknisk kundsupport frigör mer tid för dig

Bodycote bygger om på säljavdelningen för att du ska få ännu bättre och snabbare service. Och vi ses på Elmia!

Bodycote bygger om på säljavdelningen. Varför? För att erbjuda dig som kund ännu bättre och snabbare service. 

– Vi vill vara en partner som bidrar till kundernas framgång, säger Alexander Larsson som är försäljningschef på Bodycote.

Sedan i maj finns den nya expertfunktionen teknisk kundsupport på Bodycotes säljavdelning. Hit kan du som kund vända dig med ärenden som mindre prisförslag, offerter och tekniskt stöd. Genom att ha medarbetare som helt fokuserar på de frågorna blir vi mer tillgängliga för dig.

– Förändringen gör att våra befintliga kunder får ännu bättre och snabbare service. Det är ett viktigt steg för att skapa långsiktiga och nära samarbeten, förklarar Alexander Larsson och fortsätter:

– Vi vill vara mer än bara en leverantör utan en partner som bidrar till kundernas framgång.

Vill du veta mer eller har andra frågor? Kontakta oss gärna på sales.sverige@bodycote.com

Träffa oss på Elmia

Den 11–13 november kan du träffa Bodycote på Elmia Subcontractor i Jönköping. Du hittar oss i monter C02:38 där vi kommer att ha full fokus på hållbarhet. Sväng förbi så berättar vi gärna mer om hur vi som partner kan hjälpa dig att nå ditt företags hållbarhetsmål. Vi ses! 

Elmia Subcontractor är den ledande arenan för kunskap, innovation och framtidens tillverkningsindustri.

Läs mer om mässan på www.elmia.se/en/subcontractor/

Bodycote AB
Box 124
Besöksadress: Spadegatan 23
424 23 Angered
Göteborgs stad
Sverige
VAT nummer: SE5560778028
BREAKING
{{ article.headline }}
0.047|instance-web02