23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.
Dela sida
Sponsrat innehåll

AP&T dubblerade besökarantalet på EuroBLECH

För AP&T, som utvecklar produktionslösningar för den metallformande industrin världen över, blev medverkan på årets EuroBLECH i slutet av oktober en stor framgång.

– Vi har aldrig tidigare mötts av så stort intresse på EuroBLECH. Vi hade dubbelt så många besök i vår monter som 2014, säger Jan Jonasson, Senior Advisor Marketing and Sales, på AP&T.

AP&T, som ställde ut under temat Year of Innovation, har under det senaste året förstärkt sitt totalerbjudande med ett stort antal nya produkter och eftermarknadstjänster som presenterades på EuroBLECH, vilket förstås lockade många besökare. Ett av de främsta dragplåstren var företagets nya generation snabba och energieffektiva automationsprodukter. De är utvecklade för Industri 4.0, vilket öppnar förutsättningar för uppkoppling och fjärravläsning av till exempel maskinstatus och produktionsstatistik.

– Dialogen med våra kunder är alltid viktig, men på EuroBLECH var det oväntat många besökare som bidrog till en stimulerande diskussion kring de möjligheter våra produkter baserade på den nya tekniken skapar, säger Jan Jonasson.

aptgroup.com

AP&T
Box 32
Rönnåsgatan 3A
523 21 Ulricehamn
Ulricehamns kommun
Sverige
VAT nummer: SE5562884667

Kontaktperson

HS
Helén Sallander
Senior Advisor/Marketing and Sales
+46 10 471 3858 helen.sallander@aptgroup.com

Tipsa en kollega

0.031