Stolta men inte nöjda - Resultat av Damstahls kundundersökning
I våras genomförde Damstahl en omfattande kundundersökning. Hela 836 kunder besvarade enkäten. Det har gett företaget ett mycket bra underlag att arbeta vidare med för att bli en ännu bättre leverantör av rostfritt stål.
Nu har Damstahl gjort en broschyr "Stolta men inte nöjda" som redovisar resultatet av kundundersökningen och vilka förbättringsprojekt som utformats utifrån det.
Damstahl har i det stora hela fått ett gott betyg på grundläggande punkter som sortiment, kvalitet och leveranser. Hela 96 % av kunderna tycker att Damstahl är ett trovärdigt företag som håller vad man lovar. Men det finns områden som kan förbättras, till exempel känner sig bara 17 % tillräckligt informerade om vilka produkter Damstahl kan erbjuda.
I den bifogade pdf-filen kan man läsa hela broschyren "Stolta men inte nöjda" med resultatet av Damstahls kundundersökning.