23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.
Dela sida
Sponsrat innehåll

Stort intresse för AP&T:s erbjudande på EuroBLECH 2022

Näst sista veckan i oktober var det dags för EuroBLECH i Hannover att göra efterlängtad comeback efter fyra års uppehåll. Mässan är en av de viktigaste internationella mötesplatserna för den metallformande industrin.

I år medverkade 1300 företag från 39 länder. Antalet besökare uppgick till nära 36 000, varav över hälften kom från andra länder än Tyskland. AP&T var på plats för att presentera sitt totalerbjudande som One Responsible Partner® för befintliga och potentiella kunder.

 – Jättekul att vara tillbaka på EuroBLECH och få träffa branschen i ett större sammanhang igen efter ett så långt uppehåll. Vi hade en bra tillströmning av besökare till vår monter, antalet var nästan i partitet med siffrorna före pandemin. Helt klart finns ett stort intresse för vårt kunderbjudande. Bland annat fick vi mycket uppskattning för våra 3D-presentationer av produktionslinjer och processer, som ger en virtuell upplevelse av hur allt fungerar, säger Michael Hunger, Director and Head of Sales and Marketing Europe på AP&T.

 – Efter en väldigt intensiv vecka med många givande möten vill jag tacka alla som besökte oss och alla i vårt team som bidrog till att göra vår medverkan på EuroBLECH till en framgång, säger han.

AP&T
Box 32
Rönnåsgatan 3A
523 21 Ulricehamn
Ulricehamns kommun
Sverige
VAT nummer: SE5562884667

Kontaktperson

HS
Helén Sallander
Senior Advisor/Marketing and Sales
+46 10 471 3858 helen.sallander@aptgroup.com

Tipsa en kollega

0.093