23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.
Dela sida
Sponsrat innehåll

Ny mobilapp från AP&T förenklar snabb support

– Med vår nya mobilapp, AP&T Aftermarket Services, blir det ännu enklare för våra kunder att komma i kontakt med vår tekniska support och snabbt få den hjälp de behöver, säger AP&T:s Christoffer Axelsson, projektledare för utvecklingen av appen.

Om ett oplanerat maskinstillestånd skulle inträffa kan varje minut vara viktig. För att få snabb hjälp att åtgärda problemet och minimera produktionsbortfallet är det praktiskt att ha kontaktuppgifterna till AP&T:s support lättillgängliga i mobilen. I den nya appen finns telefonnummer och mailadress till närmaste AP&T-support samt eventuellt avtalsnummer.

– Enkelheten är hela idén. I ett akutläge ska du varken behöva leta efter kontaktuppgifter till oss eller det avtalsnummer du behöver för att få tillgång till vår globala 24/7-support. Hjälpen ska i princip aldrig vara längre bort än en knapptryckning, säger Christoffer Axelsson.

Den nya appen ”AP&T Aftermarket Services” finns för nedladdning på App Store och Google Play.

Läs mer om AP&T:s eftermarknadserbjudande här.

AP&T
Box 32
Rönnåsgatan 3A
523 21 Ulricehamn
Ulricehamns kommun
Sverige
VAT nummer: SE5562884667

Kontaktperson

HS
Helén Sallander
Senior Advisor/Marketing and Sales
+46 10 471 3858 helen.sallander@aptgroup.com

Tipsa en kollega

0.047