23948sdkhjf

Zlatan i nytt Volvoavtal

Fotbollsstjärnan medverkar i V90-kampanj.
Sedan det uppmärksammade samarbetet 2014, där Zlatan och Volvo gjorde en ny tolkning av den svenska nationalsången, har det spekulerats om nya samarbeten. Och nu kan Volvo bekräfta att ett sådant är på gång. Resultatet är bland annat en film som släpps den 30 maj klockan 20.15 på www.volvocars.se och på TV4.

– Kampanjen kommer visa betydelsen av att våga tänka annorlunda och vara trogen sina värderingar. Här finns många likheter mellan Zlatan och Volvo. Volvo har inte kommit hit genom att göra som alla andra. Vi är förstås glada över att återigen ha möjlighet att arbeta tillsammans med Zlatan, säger Per Carleö, marknadsdirektör på Volvo Car Sverige.

Den nyligen introducerade Volvo V90 har fått mycket positivt mottagande av världspressen. V90 bygger vidare på Volvo Cars tradition med herrgårdsvagnar, som började för över 60 år med Volvo Duett.

Med V90 tar Volvo premiumkombin ett tydligt steg framåt med avseende på estetik, material och detaljer, samtidigt som bilen lever upp till alla de praktiska krav som ställs på en kombi.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Tipsa en kollega

0.078