23948sdkhjf

Slangakuten växer

Företaget har ökat uppdragen med 30 procent och satsar nu stort för att möta kundernas behov.
Slangakuten har mer än någonsin att göra. Företaget har ökat antalet uppdrag med cirka 30 procent jämfört med samma period förra året. För att möta kundernas behov satsar nu Slangakuten stort genom att utöka antalet servicebussar från nio till tio, vilket innebär en ökning av servicekapaciteten med 11 procent. Dessutom har företaget anställt Victoria Fallenius som ny marknadschef.

- Slangakuten startade 2008 i Stockholm och Göteborg. Vi utförde då cirka 190 uppdrag i månaden. Idag utför vi cirka 400 uppdrag i månaden och växer tillsammans med våra kunder för varje dag som går, säger Stefan Fallenius grundare och VD på Slangakuten.

Victoria Fallenius kommer närmast från friskvårdsföretaget Medley där hon har varit biträdande marknadschef i fyra år samt marknadskoordinator i ytterligare fyra år. Hos Slangakuten kommer hon initialt att arbeta med att stärka relationen med befintliga kunder.

Om Slangakuten

Slangakuten är specialister på mobiltillverkning av hydraulslang på plats. Företagets kunder finns framför allt i Stockholm, Göteborg och Malmö med omnejd.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Tipsa en kollega

0.078