23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.
Dela sida
Sponsrat innehåll

Axelent har en profil som sticker ut

Goodwill & Good will - Tala är silver. Lyssna är guld.

Axelent har en profil som sticker ut, syns och som knappast kan beskyllas för att vara lågmäld. Snabbheten har kommunicerats tydligt i ord, bild och gärning. Detta har definitivt varit till stor hjälp när vi satt Axelent på kartan i inte mindre än 54 länder. Att det blev just snabbheten som skulle bli ”vår grej” kan vi dock tacka våra kunder för.

Axelent lyssnade mycket noggrant på våra kunder för att ta reda på vilka behov som fanns och som verkligen hade betydelse när det gällde säkerhet för maskin, lager och bygg. Att snabbt kunna leverera en funktionell och godkänd produkt visade sig ha en avgörande betydelse. Skydd kommer ofta sent in i inköpskedjan och när det väl är dags, ja då är det bråttom. Maskiner måste igång, lager och förråd fyllas. Väntetider fungerar helt enkelt inte. Vi lyssnade och vi agerade. Det har gjort Axelent till det framgångsrika företag det är idag och vi har en goodwill* som är unik för oss och därmed omöjlig att kopiera. Det gör mig riktigt stolt och glad.

Tack till 100 ”produktutvecklare”
Det vi gjorde bra igår behöver dock inte vara morgondagens sanning. Vi fortsätter att lyssna på våra kunder. I Axelent senaste marknadsundersökning fick vi reda på en hel del som är av stor betydelse när vi nu utvecklar nya produkter, koncept, tjänster och ”tänk”.
Axelent är bra på mycket, men kan definitivt bli ännu bättre. Därför vill vi tacka alla er som visat den goda viljan att svara på våra frågor och därmed bidragit till Axelents fortsatta utveckling. Det är guld värt för oss.

Axelent Group
Kävsjövägen 17
335 04 Hillerstorp
Gnosjö kommun
Sverige
VAT nummer: SE5562315191

Kontaktperson

Tipsa en kollega

0.032